Search
Generic filters

09147375035

حتی ایام تعطیل 8صبح تا22

بررسی اسامی در حوزه تمام پاقدمهای فرد انجام میشود

در علم اسامی نام زن و مرد در سه حوزه ی تفاهم – سلامتی و پاقدم مالی زن بررسی میشود که در ن صفحه مختصر توضیحی در مورد این سه حوزه و علم اسامی میدهیم و تفصیل آن را در بخش مربوط به خود خواهیم آورد.

اگر نام زن و مرد با هم همخونی و تناسب نداشته باشد ممکن است در یک-دو و یا هر سه حوزه تفاهم و سلامتی و پاقدم مشکل ایجاد شود وتاثیراتش دامن خانواده را بگیرد.

تفاهم :
اگر در زندگی افراد دقت کرده باشید ارتباطات پر از عشق و محبت را میبینید که پس از ازدواج به مشاجره وجدایی و.. کشیده شده است.حتما زن و شوهر هایی را دیده اید که تا آخر عمر باهم هیچ مشکلی نداشته اند و…
همانطور که قبلا ذکر شد و میدانید افراد خانواده مثل حلقه های زنجیر بهمدیگر متصلند و اگر یکی از آنها نام نا مناسبی داشته باشد بر بقیه ی افراد درجه یک و همچنین پدر و مادر بزرگهای وی نیز تاثیر میگذارد همینطور در ازدواج هم اگر نام مرد یا زن از لحاظ تفاهم متناسب با هم نباشد هم در رابطه ی بین آندو و هم در سلامتی و بهداشت جسمی و روانی و بخت و شغل فرزندان آنها نیز تاثیر نامطلوبی میگذارد و بالطبع اگر نام متناسبی داشته باشند زندگیشان بدون مشکل و تنشی بسر میرود بشرط آنکه هیچ اسم نامناسب دیگری در بین نباشد. انواع تفاهم و اقسام و احکام آن در بخش تفاهم زوجین ذکر خواهد شد.

سلامتی:
احیانا افرادی را دیده اید که پس از ازدواج دچار بیماری های گوناگونی شده اند زن یا مرد یا هر دو. خانمی به بنده میگفت از روزی که همسر این آقا شده ام مدام مریضم….این از کجا نشات میگیرد؟؟
اگر زوجین نام متناسبی از لحاظ سلامتی داشته باشند قطعا تا آخر زندگیشان به بیماری خاصی دچار نخواهند شد اما اگر نام نامناسبی از لحاظ قوانینی علم اسامی داشته باشند بطور قطع بیماری گریبانگیرشان خواهد شد که تفصیل ایم مطلب و بیان انواع بیماریها را در بخش سلامتی زوجین و علم اسامی خواهید خواند.

پاقدم مالی :
یکی دیگر از بخشهای مورد بررسی در تناسب نام زن و مرد بررسی پاقدم مالی زن برای مرد است.قطعا افرادی را دیده اید که پس از ازدواج بشدت ورق زندگیشان بر میگردد و از این رو به آن رو میشوند حال یا بسیار وضع مناسبی پیدا میکنند و یا وضع کاملا نامناسبی.این امر ارتباط مستقیم با تناسب نام زوجین از لحاظ پاقدام مالی با یکدیگر دارد. این مطلب را هم در بخش پاقدم مالی در بیان احکام و اقسامش بر خواهیم آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *